»Države, ampak tudi korporacije imajo vpliv na oblikovanje tega informacijskega prostora.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Pri oblikovanju urbanega prostora si je kolektivno nezavedno skupnosti v spomin vtisnilo nekatera trdna načela. Ta način dojemanja prostora je po mojem ključnega pomena za oblikovanje idej o mestih prihodnosti.«
»Govorimo o 21 državah in 350-milijonskem trgu. Šele ko smo začeli delati regijsko platformo Big See, sem dojel, kako smo majhni in kako ničesar ne vemo o svojih sosedih. Ničesar ne vemo o Italijanih, ničesar ne vemo o Madžarih, kaj šele o Makedoncih, Turkih, Izraelcih. Ampak, iz tega prostora so tri civilizacije naredile svet, zato se je treba le vprašati – ali je možna še ena renesansa?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju